2014年9月21日日曜日

Maroon 5 - Maps で覚える英語







【サビ/コーラス】
But I wonder where were you       と不思議に思う
When I was at my worst       最悪の状況     
Down on my knees          
ひざまずいて on one's knees 
And you said you had my back    ~を支える/助ける have one's back
So I wonder where were you
When all the roads you took came back to me

でも、君は  いったいどこにいたんだ
僕が最悪の状態の時に
膝をついて崩れている
君は僕を支えると言ったのに
一体どこにいたんだ
君がどんな道を進歩んでも 僕の元へと戻ってきた 

So I’m following the map that leads to you
The map that leads to you
Ain't nothing I can do
The map that leads to you
Following, following, following to you

だから君のもとへと導いてくれる地図をたどっている、 
地図が君のもとへと導いてくれる 
(俺/僕にできる事などない
 地図が君の元へと導いてくれる たどる、たどる、君へと 地図をたどる

0 件のコメント:

コメントを投稿