2016年7月21日木曜日

Tiësto - Summer Nights ft. John Legend 歌詞和訳






"Summer Nights"
(feat. John Legend)

I see you in my head
(You ain't like the rest...)
You ain't bringin' me down, baby!
You're right next to me
We're makin' history
The sun's about to go down, baby!

頭の中で君を見た
他の女性とは違う
君はボクをがっかりさせることもない
ボクのすぐ隣にいて
俺たちは歴史を作るんだ
太陽がもうすぐ沈むよ ベイビー

(Oooooooooh)
I wanna be wherever you are, baby
(Oooooooooh)
Impossible to take it too far


君のいる場所にはどこだって行きたい

Summer nights, gettin' high like the first time
You and I, makin' lust forever
Summer nights, gettin' high like the first time
You and I, makin' lust forever
You and I, makin' lust forever
Makin' lust forever

サマーナイト ハイになる初めての時みたいに
君と俺で 永遠に続くように
サマーナイト ハイになる初めての時みたいに
君と俺で 永遠に続くように
君と俺で 永遠に続くように

I see you in my bed
Gettin' undressed
It's about to go down, baby
It wasn't just a dream
I guess it's meant to be
I got to tell you right now, baby


俺のベッドに横になるキミ
服を脱ぎはじめる
そろそろ下にいくタイミング
ただの夢じゃなかった
これは運命だろと思う
今すぐ君に伝えたいんだ 

(Oooooooooh)
I wanna be wherever you are, baby
(Oooooooooh)
Impossible to take it too far


君のいる場所にはどこだって行きたい

Summer nights, gettin' high like the first time
You and I, makin' lust forever
Summer nights, gettin' high like the first time
You and I, makin' lust forever
You and I, makin' lust forever
Makin' lust forever

サマーナイト ハイになる初めての時みたいに
君と俺で 永遠に続くように
サマーナイト ハイになる初めての時みたいに
君と俺で 永遠に続くように
君と俺で 永遠に続くように





 
■■■■著書紹介■■■■



0 件のコメント:

コメントを投稿