2015年10月19日月曜日

Drake - Hotline Bling 歌詞 和訳





[サビ・コーラス歌詞和訳]

You used to call me on my cell phone
Late night when you need my love
Call me on my cell phone
Late night when you need my love
I know when that hotline bling
That can only mean one thing
I know when that hotline bling
That can only mean one thing

おまえは、俺のケータイによく電話かけてきた
夜遅くになって、俺のLoveが必要なときに
俺によく電話してきたな
俺とお前のホットラインが光る
その意味はたったひとつだけ
俺とお前のホットラインが光る
その意味はたったひとつだけ



[過去の出版書籍・執筆コラム]



0 件のコメント:

コメントを投稿