2015年1月29日木曜日

Usher & Alicia Keys - My Booのサビ・コーラスの歌詞



from the album Confessions
リリース日     August 29, 2004
レコーディング 2004;
ジャンル R&B, soul
Length 3:42
レーベル LaFace
作詞   Usher Raymond, Alicia Keys, Jermaine Dupri, Adonis Shropshire, Manuel Seal, Jr.
プロデューサー Jermaine Dupri


サビ・コーラス

[Usher]
It started when we were younger
 You were mine my boo
 Now another brother's taken over
 But its still in your eyes my boo
 Even though we used to argue it's alright
 I know we haven't seen each other
 In awhile but you will always be my boo 

[Alicia:]
I was in love with you when we were younger
 You were mine my boo
 And I see it from time to time
 I still feel like my boo
 And I can see it no matter
 How I try to hide my boo
 Even though there's another man who's in my life
 You will always be my boo 


ずっと若い頃に始まったんだ
キミはオレのものだった(オレの恋人)
でも今は他のオトコが俺の跡を継いでる
でもキミの瞳を見ればわかるよ
いつもよくケンカしてたけど でもいいさ
しばらく会ってないけど
でもキミは永遠にオレの恋人さ

ずっと若い頃、私たちは恋に落ちた
あなたは私のものだった(私の恋人)
時々、あなたの顔を見るたびに
今でも思うの あなたは私のベイビーだって
あなたと会うと、どんなに
隠そうとしても この気持ちが隠せなくなる
今の私には彼がいるけれど
あなたは永遠に私の恋人よ







0 件のコメント:

コメントを投稿