2015年1月27日火曜日

John Legend "All Of Me"のサビ・コーラスの歌詞 和訳





[サビ・コーラス]
'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all, all of me
And you give me all, all of you, oh


だってぼくの全てが
きみの全てを愛してる
丸みを帯びた体の線も尖ったところも好きだ
キミの完璧な欠点も (あなたは欠点があるからこそ、私には完璧に見える)
きみの全てが欲しい
ぼくの全てを捧げるから
あなたは私の全て
僕たちは一緒だから、負けることがあっても常に勝っている
Cause I give you all, all of me
And you give me all, all of you, oh

0 件のコメント:

コメントを投稿