2014年9月19日金曜日

John Legend - All of Me で覚える英文法






All of ~ + 三人称単数


[Chorus:]
'Cause all of me Loves all of you
Love your curves and all your edges     ※カド
All your perfect imperfections         ※不完全
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all, all of me
And you give me all, all of you, oh


僕のすべてが
君のすべてを愛してる
君の身体の曲線もエッジも
君の完ぺきな不完全も
君のすべてが僕に捧げて欲しい
僕のすべてを君に捧げるから
君は僕の終わりと始まり
どん底でも、僕は勝者だ
だって僕は君に僕のすべてを捧げ
君は僕に君のすべてを捧げるんだから




0 件のコメント:

コメントを投稿